כסא גלגלים ממונעמוצרי נגישות ,ציוד רפואי ומוצרים למבוגרים

כסא גלגלים ממונע

כסא גלגלים ממונע

לפני בחירת כסא גלגלים ממונע, חשוב להבין מה זה. ראשית, אתה צריך לדעת כי כסא גלגלים ממונע הוא מכשיר המניע את עצמו. כסאות גלגלים חשמליים ידועים גם ככיסאות כוח. ההבדל העיקרי בין כסא גלגלים ידני לכסא גלגלים ממונע הוא יכולתם לספק הנעה. מנוע חשמלי מניע את כיסא הגלגלים החשמלי. עם זאת, כסאות גלגלים חשמליים אינם פשוטים לשימוש כמו כסאות גלגלים ידניים. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לבחור כסא גלגלים ממונע:

מה לדעת על כסאות גלגלים חשמליים?

אם אתה שוקל כסא גלגלים ממונע, ישנם מספר גורמים שעליך לשקול לפני ביצוע הרכישה הסופית שלך. כסאות גלגלים חשמליים הם אידיאליים לשימוש פנימי, שכן הם דורשים פחות שטח הרצפה. לכיסאות גלגלים אלה יש מעגלי סיבוב הדוקים יותר והם הולכי רגל חוקיים. בערים מסוימות, כסאות גלגלים חשמליים נחשבים חלק הכרחי של התקני ניידות. מפרטי העיצוב של כסאות גלגלים חשמליים משתנים מדגם לדגם. דגמים מסוימים זמינים לשימוש חיצוני בלבד, בעוד שאחרים בנויים כך שיתאימו לחללים פנימיים.

קיבולת המשקל של כסא גלגלים ממונע הוא שיקול חשוב בעת רכישת אחד. אם כיסא גלגלים קל מדי או כבד מדי, הוא עלול לגרום לבעיות מוטוריות. אם אתה כבד, שקול לרכוש כיסא גלגלים עם קיבולת משקל גבוהה יותר. זה יאפשר לך להשתמש בו במקומות צרים מבלי לגרום לכיסא הגלגלים לתקלה. מגבלת המשקל המרבי של כיסא גלגלים כוח הוא 600 פאונד. מלבד היותם קלים, כסאות גלגלים אלה כוללים מושב נוח רחב במיוחד וסוללות חזקות של 75 אמפר. אורך חיי הסוללה של כסא גלגלים ממונע הוא כ-15 מייל. כיסא גלגלים זה כולל גם רדיוס סיבוב נייד של 22.7-24 אינץ', מה שהופך אותו לאידיאלי לנסיעות למרחקים ארוכים.

כמה גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת כסא גלגלים ממונע כוללים תחזוקה וטיפול בסוללות. תחזוקה שוטפת של סוללות כיסא הגלגלים יכולה להאריך את חייו בחמש שנים. כסאות גלגלים חשמליים עשויים להיות עמידים, אך כמה זמן הם מחזיקים מעמד תלוי בכמה אתה משתמש בו וכמה טוב אתה מטפל בו. עם זאת, אתה לא צריך לעזוב את הכיסא בגשם או שלולית. תמיד יבש את כיסא לאחר שימוש ולהימנע שטח קשה.

למה כדאי להשתמש בכסא גלגלים ממונע?

אחד היתרונות העיקריים של כסא גלגלים ממונע הוא רמת הנוחות המוגברת שהוא מספק. תמיכת המושב והגב של כסא גלגלים ממונע באיכות טובה מבטיחה שהמשתמש תמיד יהיה נוח ויושב כראוי. זה יכול לשפר מאוד את האינטראקציה החברתית. כסאות גלגלים חשמליים יכולים אפילו לעזור לאנשים עם מוגבלות לצאת לטיולים בחופשה או בסוף השבוע, וליהנות מחיי הלילה. כסא גלגלים ממונע טוב יכול לשפר את איכות החיים בכך שהוא מאפשר למשתמשים לקיים חיי חברה מלאים.

לכסא גלגלים ממונע יש גם חיי סוללה ארוכים. זה יכול לכסות בכל מקום בין עשרה לעשרים וחמישה קילומטרים בטעינה אחת. טווח זה ישתנה בהתאם לדגם, למשקל המשתמש ולשטח הסביבה. כסאות גלגלים חשמליים הם גם כבדים יותר מכיסאות ידניים, מה שהופך את ההנעה הידנית לבלתי אפשרית. עם זאת, רוב כסאות גלגלים חשמליים מגיעים עם סוללות נוספות שניתן להחליף במקרה סוללה מת.

כסאות הגלגלים החשמליים אידיאליים גם לשימוש פנימי בגלל טביעת הרגל הקטנה והגלגלים נגד הטיה המקלים על התמרון במקומות צרים. מלבד יתרונות אלה, כסא גלגלים ממונע מפחית גם את הסיכון לנפילה, מכיוון שהמשתמש אינו צריך להפעיל אנרגיה על מנת לזוז. יתר על כן, חיי הסוללה של כיסא גלגלים כוח יכול להימשך עד שמונה שעות. כסא הגלגלים החשמלי מושלם לאנשים עם חוזק מוגבל של פלג הגוף העליון, מכיוון שהמשתמש לעולם לא יצטרך להפעיל אנרגיה כדי להסתובב.

טיפים שיעזרו לכם לבחור כסא גלגלים ממונע?

כשאתה זקוק לכסא גלגלים ממונע חדש, יש לקחת בחשבון כמה דברים. ראשית, אתה צריך לדעת את הצרכים שלך ואת התקציב. ברגע שאתה יודע את התקציב שלך, אתה יכול לצמצם את האפשרויות שלך על סמך התכונות וטווח המחירים. לאחר שהתיישבת על טווח המחירים שלך, הגיע הזמן להתחיל להשוות כסאות גלגלים חשמליים ותכונותיהם. כדי לעזור לך לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר, הנה כמה טיפים לעקוב:

ראשית, הקפד לנקות באופן קבוע את משטחי כיסא הגלגלים. עם הזמן, לכלוך ושמן יצטברו על הגלגלים והמנגנונים של הכיסא, ויגרמו להם להתבלות מהר מהרגיל. מטלית לחה ומגבת יבשה הם אידיאליים. אם אתה מעדיף לנקות אותו בעצמך, אתה יכול לשמור את הכלים בשקית רוכסן נוחה. אתה יכול גם להשקיע בערכת כלים הכוללת את כל מה שתצטרך לתחזק את כסא הגלגלים.

לאחר מכן, ודא שקראת כיצד להשתמש בכיסא הגלגלים החשמלי שלך. יהיה עליך ללמוד כיצד להשתמש בו בבטחה וביעילות, לכן הקפד לקרוא על טיפים שיעזרו למנוע נפילות. כמו כן, הקפד לשמור את השקיות של ידיות הכיסא – הם יכולים להשפיע על המשקל של כסא גלגלים ממונע שלך ולגרום לו עצה. איטום הוא חובה נוספת, מכיוון שהאלקטרוניקה בכיסאות גלגלים חשמליים לא צריכה להיחשף למים.

Share this post