לימודים

מהי הנדסת תעשייה וניהול? ‏

מהי הנדסת תעשייה וניהול? ‏

אם אתה שוקל קריירה בהנדסת תעשייה, אתה בטח תוהה איך להגיע לשם. התחום כולל היבטים רבים ומגוונים של הנדסאי, כולל עיצוב וייצור. סוג זה של הנדסאי כולל גם ניהול תוכניות סביבתי, בקרת איכות, מחקר פעולות וכלכלה הנדסאי. בקיצור, סוג זה של הנדסאי מתמקד בחיסול פסולת בסביבת ייצור רזה. כדי ללמוד עוד על דרישות העבודה, קרא הלאה. להלן מספר אפשרויות קריירה למהנדסאי תעשייה וניהול.

הזדמנויות קריירה בהנדסאי תעשייה וניהול הן אינסופיות. הם יכולים להתמחות במיפוי תהליכים או מיפוי תהליכי זרימה, עיצוב תחנות עבודה הרכבה או אסטרטגיה לוגיסטית תפעולית. חלק מהמהנדסים התעשייתיים מתייעצים גם כמומחי יעילות, מפתחים אלגוריתמים פיננסיים חדשים ובתי ־ חולים מייעלים. וכמובן, הם יכולים להשתמש בכישוריהם כדי להפחית תורים ולשפר רשתות אספקה. אבל מה בדיוק עושה מהנדס תעשייתי וניהולי? מה הם עושים? התשובה טמונה בשם: הם מתכננים תהליכים להגברת הייצור, להפחתת הפסולת ולשיפור האיכות.

בעוד מהנדסי תעשייה עובדים כדי לשפר את יעילות הייצור, מנהלים אולי ירצו לבחון את האפשרות להפוך למנהל שרשרת אספקה במקום. תואר במנהל עסקים יאפשר למהנדסי תעשייה לעבוד עם צוותי טכנולוגיה ולהתמקד יותר בפתרון בעיות יצירתיות ויישום תהליכים. השכר הפוטנציאלי גם גבוה יותר מאשר הנדסאי תעשייה בלבד. תואר במנהל עסקים יפתח דלתות רבות יותר בשבילך. רק תוודא שאתה בוחר תוכנית המתאימה למטרותיך. ואז, אתה תהיה גם בדרכך לקריירה מצליחה כהנדסאי תעשייתי וניהולי.

ישנן דרכים רבות אחרות להשתמש ב ־ IME, כולל בהודעות טקסט. להלן רשימה של מונחים אחרים למונח ”מהנדסאי תעשייתי וניהולי”. אם ברצונך ללמוד יותר, תוכל לגלול למטה כדי לראות משמעויות נוספות ל ־ IME. באפשרותך גם לחפש IME בשפות אחרות על ידי בחירת ירידת ”השפה” בצד הימני של הדף. רשימת השפות המשמשות גדלה מדי יום.

הנדסאי תעשייה עובדים בתעשיות החל מייצור ועד בריאות, ועד לעיבוד מזון. הם מנתחים תהליכים ומעצבים אותם כדי להגביר את היעילות והבטיחות. הם גם מתכננים ומיישמים מערכות ייצור משולבות מחשב המשלבות מידע על פני מערכות ייצור שונות. הן עוזרות לחברות לפתח מוצרים שמתאימים לכיס או לא מתחממים יותר מדי ושורפים. מהנדסי תעשייה גם עוזרים לבתי חולים ולארגונים אחרים לתזמן חולים ולהזמנות ייצור. הם מפתחים מערכות ניהול שמבטיחות שהמוצרים יהיו נטולי פגמים ועובדים כדי לשפר את בטיחות העבודה.

עבודות רבות של הנדסאי תעשייה דורשות שימוש בתוכנה ספציפית, וכמה הנדסאי תעשייה יוצרים תוכנה משלהם. הם גם יכולים ליצור תוכנה מותאמת אישית שמשפרת תהליכים ומשרתת טוב יותר את הלקוחות שלהם. הנדסאים תעשייתיים לרוב מחזיקים בתפקידים ניהוליים וזקוקים לכישורי מנהיגות חזקים כדי להדריך צוותים ותהליכים יעילים. ישנן אפשרויות רבות וזמינות למהנדסי תעשייה שיש להם תשוקה לתחום הזה. חשוב על מי מהם הכי מעניין אותך. האפשרויות העומדות בפניכם אינסופיות, ואנו מקווים שמאמר זה נתן לכם השראה.

בתחילת המאה ה-20, פרדריק טיילור וליליאן גילברט 'היו חלוצים בתחום הארגונומיה, וסיווגו את התנועה האנושית ליסודות בסיסיים 18 הנקראים תרבלגים. תראבליגים אלה מאפשרים לארגונים לעצב עבודות המבוססות על תנועות העובדים שלהם. בשנת 1908, אוניברסיטת המדינה של פנסילבניה הייתה האוניברסיטה הראשונה שהציעה תואר בהנדסאי תעשייה. אוניברסיטת קורנל (Technische Hochschule Berlin) קיבלה את התואר הראשון בהנדסאי תעשייה בשנת 1927.

קריירה כהנדסאי תעשייה יכולה להיות מתגמלת. חלק מהמהנדסים התעשייתיים אף מתכננים תאי טייס, תחנות כוח ותחומי עבודה לתעשיות הייצור והשירות. אנשי מקצוע אלה משתמשים בידע שלהם על מערכות וניתוח כמותי כדי לייעל תהליכי ייצור. הם מחפשים ללא הרף דרכים להפוך את מקום העבודה ליעיל ופורה יותר. הם גם מנתחים ויוצרים שותפויות עם נותני חסות לתעשייה וסטודנטים אחרים. אז, מה בדיוק היתרונות בלהיות מהנדס תעשייתי וניהולי? לא קשה למצוא אותם.

קריירה בהנדסאי תעשייה כרוכה במגוון כישורים, כולל ניהול פרויקטים, עיצוב הנדסאי וניתוח פיננסי. בנוסף לפיתוח הצעות טכניות, הנדסאי תעשייה מפתחים לוגיסטיקה של שרשרת אספקה. הם יכולים לעזור לכם במגוון רחב של פרויקטים, מבנייני מתכת ועד נפט וגז. עם הכישורים הנכונים, הנדסאי תעשייתי וניהולי יכול לעשות השפעה חשובה על השורה התחתונה של הארגון שלך. תחום זה מאפשר לכם לפתח אסטרטגיות חדשניות ולנהל פרויקטים מורכבים בדרך שתועיל לחברה וללקוחות שלכם.

Share this post