מכללות קורסים ולימודים

מהו קורס מתמטיקה? ‏

מהו קורס מתמטיקה? ‏

לקחת קורס במתמטיקה זו דרך מצוינת לשפר את כישורי המתמטיקה שלך. זה עוזר לך להכיר טוב יותר את ענפי המתמטיקה השונים. הקורס מכסה נושאים מחוץ לרצף החדו "א, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור תלמידים שעדיין לא מכירים את הנושא. יש שתי דרכים לקחת קורס זה: ראשית, אתה יכול לקחת את זה כתנאי מוקדם לקורסים אחרים, או שאתה יכול לקחת את זה כבחירה למטרות אחרות.

קורס זה יעזור לך להבין את היחסים בין מספרים וכמויות. זה גם יציג לכם מושגים מתמטיים, כמו הסתברות וסטטיסטיקה. תלמדו גם על פונקציות, גרפים, עצים ומטריצות. תלמדו איך לפתור בעיות מתמטיות על ידי פיתוח מושגים אלגבריים. הקורס יכלול פרויקט סופי, ותלמדו איך לפתור בעיות. קורס זה יעזור לך לפתח את כישוריך כמתמטיקאי ולהבין טוב יותר את העולם הסובב אותך.

קורס מתמטיקה מכסה נושאים שנעים ממושגי יסוד לתיאוריות מורכבות. התלמידים ילמדו על התכונות של מספרים שלמים, סטים ופונקציות, כמו גם על שיוויון ואינדוקציה. הם ילמדו על שיטות הוכחה כגון רקורסיה, הוכחה על ידי אינדוקציה והוכחה על ידי הגדרה. בנוסף, הם ילמדו על שיטות ספירה בסיסיות, כגון תמורות ושילובים. הלוגיקה מכוסה גם בקורס, כולל הוכחות של תוכנות ויישומים.

במהלך בית הספר היסודי, התלמידים מתוודעים למושגים הבסיסיים של חשבון. אלה כוללים תורת מספרים ופעולות עבור ציונים K-8. הם גם יוצגו למושג ערך המקום. הקורס גם מציג לתלמידים את הרעיון של שברים ועשרוניים. בנוסף ליסודות האריתמטיקה, קורסי המתמטיקה היסודיים מכסים גם צורות גאומטריות, מדידות והגיון דדוקטיבי. הקורס גם יסייע לתלמידים להבין את היחסים בין הדמויות הגיאומטריות השונות.

נדונות גם תכונות בסיסיות של קבוצות וטבעות. הקורס הוא מבוא של שני רבעים לאלגברה מופשטת. תלמידים ילמדו על פעולה קבוצתית ותורת ההומוטופיה, כמו גם תכונות בסיסיות של טבעות ותחומים. בנוסף לזה, הם ילמדו על הטופולוגיה של המישור האוקלידי והמרחב התלת מימדי. בנוסף, התלמידים ילמדו על סוגי הפולינומים השונים, כולל אלה שהם היפרבוליים או רגשיים.

אופטימיזציה כרוכה בפתרון בעיות תוך שימוש בטכניקות אופטימיזציה שונות, כולל מערכות קמורה והיפר-מטוסים. נושאים אחרים כוללים שיטות לפתרון גרדיאנט, תכנות ליניארי ומשפט קון-טאקר. לבסוף, התלמידים ילמדו על בעיות אופטימיזציה מוגבלות, כולל ריבועים לינאריים ולא לינאריים. MATLAB משמש לחישוב פתרונות סמליים.

תלמידים בעלי רקע בתכנות צריכים לקחת את הקורס הזה. הם צריכים להכיר גם אלגברה לינארית ומשוואות דיפרנציאליות מסדר ראשון. הקורס מכסה גם את בעיית הזהירות. היא כוללת גם כמה מהנושאים המתקדמים יותר, כמו משוואות דיפרנציאליות, פונקציות גרין, ומשוואות פואסון על תחומים מחוברים. קורס זה כולל גם הקדמה קפדנית לאנליזה מתמטית. הקורס מועיל במיוחד למי שמעוניינים במתמטיקה יישומית.

מסלול שלושת רבעי זה מכסה את המבנה הבסיסי והשיטות של אלגברה גבוהה יותר. התלמידים יוכנסו לתיאוריית ההסתברות, כמו הצורה הקנונית של ירדן, והאי-סבילות של הקינטי. הם גם יוצגו למשפט הגבול המרכזי ולתהליכים סטוכסטיים. הקורס גם יכניס תלמידים לנוסחה של קוצ 'י, למשפט של קוצ' י ולמשפט השאריות.

השלב הבא בקורס המתמטיקה הוא חשבון דיפרנציאלי. בקורס זה, התלמידים ילמדו כיצד לפתור משוואות באמצעות המשתנים וקואורדינטות הקוטב. הם ילמדו גם על יסודות האינטגרציה. לאחר הקורס, התלמידים יכירו פונקציות, כולל פונקציות מעריכיות ולוגריתמיות. הם גם ילמדו על פתרונות למשוואות ליניאריות, משוואות קוטביות וקואורדינטות קוטביות. הקורסים האלה אולי לא יילקחו יחד.

הרבעון השלישי של שלושת רבעי רצף הכבוד של חדו "א רב פעמי הוא לסטודנטים מוכנים היטב. נושאים ברבע השני של ההצטיינות כוללים מטריצות יעקוביאניות, אקסטרמה מוגבלת ונוסחת שינוי המשתנים. סטודנטים יכולים גם לחקור שדות וקטורים שמרניים ושילוב של צורות דיפרנציאליות.

מתמטיקה בדידה היא ענף במתמטיקה המתמקד בהוכחה קפדנית וגילוי מתמטי. ספירה בסיסית ותורת ההסתברות מכוסות, כמו גם הוכחה על ידי אינדוקציה והמשפט הקטן של פרמה. יתר על כן, מתמטיקה בדידה מכסה נושאים מתקדמים יותר כמו תורת הגרפים ושרשראות מרקוב.

Share this post